Aj vy robíte túto chybu pri získavaní návštevnosti na váš web?
“Predstavte si, že vašu reklamu uvidí 80 000 ľudí. Skvelé, však? Páčilo by sa vám to? Alebo... Náš web má denne 80 000 návštev! A keď si umiestnite u nás reklamu, môže ju vidieť 80 000 ľudí.
To je sila však?”
Tieto a podobné vety používajú obchodníci, ktorí sa vám snažia predať reklamný priestor. Ani sa vám nečudujem, že si poviete: “Wau, toľko ľudí uvidí moju reklamu!”. Objednáte si reklamu a zaplatíte nemalé peniaze. A potom už iba stačí nadšene sledovať, ako sa hrnú objednávky.
Ale skutočnosť je bohužiaľ iná…
Z vášho rozpočtu ubúdajú peniaze za zobrazenia a kliky na reklamu, ale objednávky žiadne. Ste sklamaný a podráždený: “Zbytočne vyhadzovať peniaze za reklamu. Aj tak to nefunguje!”
Čím viac ľudí uvidí moju reklamu, tým viac ľudí u mňa nakúpi!
To je hlúposť!
Súhlasíme s tým, že zvyšovanie návštevnosti má vplyv na zvýšenie počtu objednávok. Ale pozor! Pokiaľ si privediete na svoju stránku ľudí, ktorí vôbec nemajú záujem o vašu službu či produkt, potom sa ani nečudujte, že...
reklama nefunguje.
Kľúčom k úspechu je...
...získať relevantnú návštevnosť na svoj web. Teda takých ľudí, ktorí sú vaši potenciálni zákazníci. Vytvoriť reklamu tak, aby ste platili len za tých, u ktorých je vysoká pravdepodobnosť, že si váš výrobok kúpia a počet objednávok sa zvýši.
Zaznamenávate okamžitý a vysoký odchod návštev zo vstupnej stránky po kliknutí na reklamu?
Tak určite čítajte ďalej!
Okamžitý odchod návštevníka prichádzajúceho prostredníctvom reklamy znamená vyhodené peniaze, a to doslovne. Pokiaľ je miera okamžitých odchodov nízka, všetko je v poriadku, pretože vždy sa nájde nejaký poblúdilec.
Čo ak je táto miera vysoká?
Pravdepodobne bude problém s vašou vstupnou stránkou. Návštevníkov v prvých sekundách vôbec nezaujala a vaša reklama bola úplne zbytočná. Svoju vstupnú stránku môžete vylepšiť už teraz a znížiť okamžitú mieru odchodov, ak budete postupovať podľa týchto krokov:
- 1Zmeňte nadpis tak, aby lákal oči zákazníkaVytvorte ho tak, že bude obsahovať veci, po ktorých zákazník túži, alebo ktorých sa obáva v súvislosti s vašou službou.
- 2Zmente obsah vstupnej stránky tak, aby to neboli len holé faktySkúste sa vžiť do kože zákazníka a dajte mu odpovede, ktoré mu naozaj pomôžu.
- 3A nakoniec ho vyzvite k akcii, ktorú si želáteNapríklad: Nezáväzná objednávka! Objednajte so zľavou! Kontaktujte nás. Nech je výzva konkrétna a popisná.
GRATULUJEME!
Práve ste získali reklamu snov!
Pokiaľ sa pri tvorbe reklamy zameriate na získavanie relevantnej návštevnosti a upravíte vstupnú stránku (stránka, kde sa dostanú ľudia po kliknutí na reklamu) tak, že návštevníka v prvých sekundách upútate natoľko, že vám zanechá svoj kontakt, vytvorili ste reklamu snov, ktorú by chcel každý!
Úprimne...
Vo svete obchodu nefunguje rovnica každý návštevník = kupujúci zákazník. Ale radšej platiť reklamu pre tých, u ktorých je vysoká šanca, že nakúpia, ako pre tých, ktorí vôbec nehľadali vašu službu.
Určite sa vám naskytla otázka:
Ako priviesť na svoj web relevantnú návštevnosť?
Nemusíte to vedieť. Nemusíte roky študovať, aby ste zistili, ako sa to dá urobiť. Pomôžeme vám.
Pomôžeme vám priniesť na váš web
relevantnú návštevnosť
Reklama šitá pre váš web
Reklamná kampaň
Páčila by sa vám predstava, v ktorej je reklama naozaj účinná? Ktorá priťahuje len relevantnú návštevnosť? Ak áno,
Pritiahnite na svoj web ľudí, ktorých bude zaujímať vaša služba
Dobrá reklama je postavená na stratégii, ktorá využíva nielen osvedčené marketingové nástroje, ale využíva aj psychológiu predaja. Všetky naše znalosti, ktoré nám priniesli zákazníkov, ukážeme aj vám. Pripravíme vám reklamu a budeme ju vylepšovať a sledovať správanie návštevníkov na vašom webe. Aby ste naozaj platili len za relevantnú návštevnosť, potrebujete tím ľudí, ktorí dokážu vyhodnocovať a flexibilne reagovať na internetový trh. Ušetríte nielen peniaze, ale aj energiu.
Chcel by som si objednať reklamu na zvýšenie relevantnej návštevnosti. Čo mám pre to urobiť?
Avšak nepredbiehajme! Poďme postupne bod po bode
- 1Prečítajte si cenník Zvýšenia návštevnostiCenník vám okrem cien za služby prezradí, čo všetko dokážeme urobiť pre vás.
- 2Vyplňte kontaktný formulára popíšte detailne, čo od našej spolupráce očakávate.
- 3Prejdeme si vaše očakávaniaPrejdeme si vaše očakávania a dáme vám vedieť, či vám dokážeme naozaj pomôcť, alebo nie. Odpoveď dostanete do 2 pracovných dní. Svojim klientom chceme odovzdať to najlepšie, čo vieme. A preto spolupracujeme len s tými, ktorým vieme skutočne pomôcť.
- 4GratulujemeSpolupráca na zvýšení relevantnej návštevnosti sa môže začať 🙂
Potrebujete poradiť s webom?
Ozvite sa nám, radi vám pomôžeme
Áno, aby sme nezabudli! Máte u nás konzultáciu ZDARMA!
Trápia vás tieto otázky?:
- Prečo mi môj web nepredáva?
- Chcete získať radu, kde to vylepšiť a ako to vylepšiť?
- Chcete nový web urobiť tak, aby bol pre váš biznis naozaj účinný?
- Čo všetko potrebujete vedieť predtým, než sa pustíte do tvorby nového webu?
Získajte účinné rady o webe ešte dnes vďaka bezplatnej konzultácii. Prečítajte si o tom, ako získať bezplatnú konzultáciu.