Rýchly tip: Skrytá sila štítkov produktu na eshope

Ako pomocou štítkov produktu na eshope zvýšiť predaj internetového obchodu

Marketing a vyššie predaje cez eshop stoja na detailoch. Ich zvýšenie môžete ovplyvniť aj jednoducho. A to originálnymi štítkami produktov.

Ak neviete, o čom budem v tomto článku písať, rýchlo si pripomeňme, čo sú to štítky produktu. Sú to akési visačky, ktoré najčastejšie nájdete “zavesené” po rohoch fotografie produktu s textom: Novinka, Akcia, Výpredaj, Skladom.

Pochybujete, že používanie iných štítkov má zmysel?

Predstavte si situáciu, že váš zákazník si hľadá práčku. Stará mu ešte funguje, ale chce novú. Prezerá si viaceré eshopy a na vašom si nájde perfektnú. Spokojný je s cenou aj s parametrami, ale keďže mu to tak neponáhľa, povie si, že ešte počká a možno niečo iné nájde aj na inom eshope.

A teraz si predstavte, že pri tomto produkte by bol štítok “Posledné kusy”, doplnený o štítok “Obľúbená” alebo “Stovky predaných kusov”. Takýto zákazník si skôr kúpi túto práčku, lebo sa mu podsúva informácia, že ľudia ju nakupujú. Povie si: “Asi musí byť dobrá”. Informácia posledné kusy ho prinútia kúpiť hneď a nečakať, lebo čo keď už potom nebude za tak super cenu?

Áno, takúto silu môžu mať dobré zvolené štítky produktov. Veľké eshopy si to uvedomujú, preto ich využívajú, a to veľmi šikovne.

Zabudnite na štítky: NOVINKA, AKCIA, VÝPREDAJ

Aj keď patria medzi overené a často používané štítky, neostávajte len pri nich. Zamyslite sa, akú stručnú informáciu ešte chcete podsunúť návštevníkom eshopu a zaveste ju do rohu produktovej fotografie.

Troška vám pomôžeme. 

Zopár tipov na skvelé štítky produktov

Ako pomocou štítkov produktu na eshope zvýšiť predaj internetového obchodu

Zozbierali sme zopár našich tipov, ktoré vám môžu poslúžiť ako inšpirácia na znenie vašich štítkov.

Týkajúce sa cien

Mimoriadna cena
Výhodná ponuka
Revolučná cena

Pre zľavy

Dávate na produkt zľavu? Dajte túto informáciu do štítkov, napríklad takto:
25% zľava
-25%
Ušetríte 25%

Pre akcie eshopu

Doprava zdarma
Hit dňa / mesiaca / týždňa*
Náš tip
Odporúčame

*Vyberte si pre aké obdobie predstavuje daný produkt hit

Týkajúce sa počtu kusov

Posledné kusy
Stovky / desiatky / tisícky predaných kusov*
Posledná možnosť

*Vyberte si z viacerých možností

Orientované na zákazníka

Obľúbené
Obľúbené u mužov / žien / detí / dievčat / chlapcov*
Garancia spokojnosti
Overené u stoviek ľudí
Zamilujete si
Pre náročných

*Vyberte si z možností

Pre darčeky

+darček*
Skvelý darček
Darček pre muža / ženu / babku / dedka

*môžete kombinovať s iným štítkom, napríklad “Akcia” a “+darček”

Vlastnosti produktu

Pre domáce fitko
Revolučný výrobok
Jednoduché ovládanie
Slovenská kvalita
Žiadaný výrobok
Ideálne pre mačky

Rebríček predavaných produktov

Bestseller
Top 4
Najpredávanejšie

Tvorte, kombinujte, ale vždy pravdivo

Aby sa vám nepravdivá informácia nevrátila ako bumerang späť v podobe negatívnej reakcie a skúsenosti vášho zákazníka. 

Možností na skvelý štítok je neuveriteľné množstvo, ale čo je podstatné, že fungujú. Obohaťte svoj eshop o nové štítky produktov ešte dnes.

Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů