Písanie textov nie je len doména copywriterov. Dnes si malé firmičky tvoria reklamy, texty na eshop a webstránku, do emailu či na sociálne siete sami. Vymyslieť vety, ktoré by pritiahli pozornosť zákazníka, nie je vždy jednoduché. Ak píšete aj vy texty, tento ťahák sa vám určite zíde.
Dnes o pozornosť ľudí bojuje množstvo firiem. Reklamy na Facebooku, letáky v schránkach, plná emailová schránka marketingových emailov, bilboardy pri ceste. To všetko na vás denne útočí s cieľom urobiť z vás zákazníka.
Nie všetko upúta vašu pozornosť. Iba zopár reklám na vás pôsobí priam magneticky a v okamihu vyvolajú vo vás zvedavosť a chuť zistiť a vedieť viac. Jednou z príčin takéhoto nutkavého správania je používanie slov, ktoré priam magneticky pôsobia na ľudskú myseľ.
Už skôr sme vám priniesli 12 najsilnejších slov v marketingu, ktoré zaručene fungujú a ktoré využívajú najšikovnejší marketéri vo svojich textoch a videách.
Existuje ďalšia skupina slov, ktorú ak budete využívať, opäť zvýšite svoje šance, že vaša cieľová skupina pozitívne zareaguje. Tu sú:
Samotné slová nestačia! Musíte ich použiť tak, aby sa opierali o psychológiu predaja, ktorá využíva základné zložky ľudskej psychiky. Aké sú to? Dočítate sa v článku: Ako tvoriť texty na web? Využite psychologické zložky ľudskej povahy.
Tieto slová musia byť viditeľné! Ak zapadnú prachom medzi množstvom textu a grafiky, ich účel sa minul. Použite ich predovšetkým v nadpisoch a podnadpisoch, v krátkych odsekoch, v predmete emailu, vynikajúco sa hodia do reklám na Facebooku.
Chcete ešte viac tipov? Zaregistrujte sa na odber noviniek, alebo sledujte naše sociálne siete: Facebook | Instagram