Magnetické slová v marketingu. Používate ich?

27 najsilnejšie marketingových slov pre zvýšenie návštevnosti webstránky a predaja eshopu

Písanie textov nie je len doména copywriterov. Dnes si malé firmičky tvoria reklamy, texty na eshop a webstránku, do emailu či na sociálne siete sami. Vymyslieť vety, ktoré by pritiahli pozornosť zákazníka, nie je vždy jednoduché. Ak píšete aj vy texty, tento ťahák sa vám určite zíde.

Dnes o pozornosť ľudí bojuje množstvo firiem. Reklamy na Facebooku, letáky v schránkach, plná emailová schránka marketingových emailov, bilboardy pri ceste. To všetko na vás denne útočí s cieľom urobiť z vás zákazníka.

Nie všetko upúta vašu pozornosť. Iba zopár reklám na vás pôsobí priam magneticky a v okamihu vyvolajú vo vás zvedavosť a chuť zistiť a vedieť viac. Jednou z príčin takéhoto nutkavého správania je používanie slov, ktoré priam magneticky pôsobia na ľudskú myseľ.

Už skôr sme vám priniesli 12 najsilnejších slov v marketingu, ktoré zaručene fungujú a ktoré využívajú najšikovnejší marketéri vo svojich textoch a videách.

Existuje ďalšia skupina slov, ktorú ak budete využívať, opäť zvýšite svoje šance, že vaša cieľová skupina pozitívne zareaguje. Tu sú:

Ďalších 27 silných slov v marketingu

  • ako
  • nečakane
  • teraz
  • oznámiť
  • zavádzame
  • je to tu
  • práve ste objavili
  • dôležitý objav
  • vylepšenie
  • ohromný
  • úžasný
  • senzačný
  • pozoruhodný
  • revolučný
  • zázrak
  • magický
  • ponuka
  • rýchly
  • ľahký
  • žiadaný
  • výzva
  • radiť
  • pravda o
  • porovnať
  • výhodná ponuka
  • poponáhľať sa
  • posledná možnosť

Urobte z vašich obyčajných textov neodolateľné

Samotné slová nestačia! Musíte ich použiť tak, aby sa opierali o psychológiu predaja, ktorá využíva základné zložky ľudskej psychiky. Aké sú to? Dočítate sa v článku: Ako tvoriť texty na web? Využite psychologické zložky ľudskej povahy.

Tieto slová musia byť viditeľné! Ak zapadnú prachom medzi množstvom textu a grafiky, ich účel sa minul. Použite ich predovšetkým v nadpisoch a podnadpisoch, v krátkych odsekoch, v predmete emailu, vynikajúco sa hodia do reklám na Facebooku.

Chcete ešte viac tipov? Zaregistrujte sa na odber noviniek, alebo sledujte naše sociálne siete: Facebook | Instagram

Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů