19.5. 2017
Možno aj vás po prečítaní nadpisu napadlo: „Dá sa vôbec zle vybrať doména? Veď ju vytvorím z názvu mojej firmy a vec je vybavená.“ Čo by sa ale mohlo stať, keby ste pristúpili k voľbe domény inak? Pravdepodobne by sa aj vám podaril tento skvelý kúsok ako nášmu klientovi. Máte doménu, ktorá je tvorená z názvu vašej spoločnosti? Možno sa...
25.4. 2017
Nie je to tak dávno čo sa na internetových stránkach často objavoval nápis “na stránke sa pracuje”. Vlastne je to už dávno, lebo online svet sa mení oveľa rýchlejšie. Ak by sme to odľahčili dalo by sa povedať, že kým ubehne 5 “ľudských” rokov, v online prostredí za ten čas ubehne minimálne “30 internetových rokov”. Začnem ešte raz...
20.3. 2017
Každý eshop je povinný informovať zákazníka ešte pred kúpou o možnosti a podmienkach reklamácie. Ten musí byť viditeľný a jednoducho prístupný z každej podstránky vášho internetového obchodu. Aké informácie musí obsahovať? Reklamačný poriadok musí obsahovať: Postup uplatňovania a vybavovania reklamácie Spôsob ukončenia reklamácie Podmienky odôvodneného zamietnutia reklamácie Informácie o možnostiach prevzatia reklamovaného tovaru Adresa, kde môže zákazník uplatniť reklamáciu Informácie o vykonávaní...
3.3. 2017
Okrem klasického analytického nástroja Google Analytics nám Google ponúka ďalší veľmi užitočný nástroj Google Tag Manager. Voľne by sa dal preložiť ako Systém správy značiek. Pod značkou sa myslí časť kódu, ktorý odosiela informácie o vašej aktivite na stránke tretej strane, akou je napríklad samotný Google. Značky sa spustia, akonáhle sa vykoná nejaká aktivita na stránke. Príkladom môže...
1.2. 2017
Tento článok je veľmi jednoduchý :-). V podstate si pohovoríme na základe našich skúseností o slovenskom prísloví “Čo je lacné, nie je vzácne”. No a keď sa toto udeje 2-krát, tak napokon, ak to myslíte vážne, zistíte, že 1 + 1 môže niekedy byť 4 :-). Ale aj nemusí. Chcete vedieť čo a ako a hlavne prečo? Pokračujte v čítaní. Povedzme,...
15.1. 2017
Viete, čo musí obsahovať email, ktorý váš systém automatický zašle, ak váš zákazník urobí novú objednávku? Email potvrdzujúci objednávku musí mať údaje, ktoré vyplývajú z právneho poriadku Slovenskej republiky. Inak vám hrozí pokuta od Slovenskej obchodnej inšpekcie vo výške od 300 do 16 500 EUR. Keď zákazník spraví objednávku vo vašom eshope, ste povinný mu doručiť potvrdenie...
9.1. 2017
Začnem trochu dramaticky. Viete si predstaviť, že by čo i len na 10 sekúnd nešiel Google alebo Facebook? Zamyslite sa nad takýmto scenárom. Na vašej stránke je potenciálny zákazník, ktorý sa chystá u vás nakúpiť. Kontaktovať vás. V poslednom kroku ale váš server zlyhá: „Internal server error“. Ak by ste boli na jeho mieste, čo by ste spravili? Asi by ste...
9.12. 2016
Väčšina z nás sa nezaobíde bez pomocníka, akým je Google. K tomu navyše napomáha aj fakt, že nám stačí jedna jediná emailová adresa a môžeme využívať všetky dostupné nástroje, ako napríklad kalendár, disk, prekladač alebo mapy. Google využíva na svoju prácu sofistikované algoritmy, aby nám mohol ponúknuť čo najrelevantnejšie výsledky. Našou snahou naopak je, aby nás Google umiestnil čo...
14.11. 2016
Určite ste to už zažili. Prvé stretnutie s vaším obchodným partnerom. Všetko hrá ako má. Všetko ladí. Samé harmonické akordy, žiadne disharmónie. A napriek tomu po stretnutí máte taký zvláštny pocit. Vôbec neviete, čo to je. Neviete prečo. Neviete čo ho vyvolalo, ale je tam. Dobrý kamarát rozum vám vždy pomôže Vaše druhé JA hneď zmobilizuje rozum a predostrie...
10.10. 2016
Dnes nebudem mudrovať, nebudem dávať overené rady a tipy. Dnešný príbeh bude z pohľadu firmy alebo toho, kto má záujem o vytvorenie novej web stránky, pozitívny a optimistický. Pohodlne sa usaďte, začíname… Už dlhšie viete, že vaša stránka nie je to pravé orechové. Pomerne často sa zaoberáte myšlienkou, že by bolo fajn s ňou niečo spraviť. Veď doba a technológie spred...