25.4. 2018
Chcete novú webstránku? Uvažujete nad rôznymi možnosťami, ako ju vytvoriť a komu ju dať vytvoriť? Ak nemáte skúsenosti s objednávaním a tvorbou webstránky, máme pre vás zopár rád, ktoré vám pomôžu vyhnúť sa začiatočníckym chybám. Dovolím si tvrdiť, že najčastejším rozhodujúcim faktorom pri určení toho, kto vám bude robiť webstránku, je cena. Dnes vám dokáže vyrobiť webstránku naozaj...
11.4. 2018
V minulom článku sme rozoberali, ako reaguje návštevník stránky na rýchlosť webu, aké postavenie má pri rýchlosti webu Google a akú latenciu majú mobilné siete. Na nasledujúcich riadkoch si ukážeme konkrétne postupy, ako ovplyvniť rýchlosť načítavania webstránky a akým chybám sa radšej vyvarovať. Prinášame vám 7 oblastí, na ktoré by ste sa mali zamerať, ak chcete dosiahnuť lepšie načítavanie vášho...
4.4. 2018
Predmet emailu. Mnohokrát považovaný za nepodstatný a pritom je to kľúčový faktor, ktorý rozhodne, či si zákazník váš email otvorí alebo nie. Je to prvý text, ktorý mu padne do oka. Ak ho nepresvedčí, zahodí ho do koša. Ak sa mu však zapáči, máte vyhraté! Všetci to poznáme. Ráno zapneme počítač, otvoríme emailovú schránku alebo v nej skrolujeme na mobile. Zvyčajne...
20.3. 2018
Je rýchlosť skutočne dôležitá? Určite nie vždy, ale v kontexte mobilného webu stojí určite za pozornosť. Ale stojí za pozornosť tak, aby si zaslúžila hneď prvý diel tohto seriálu? Tak túto odpoveď nechám na každom z vás. Mnohí by čakali hneď na začiatku nejaké zaručené postupy z pohľadu UI a UX, ale načo by to všetko bolo, keď užívateľ už pri prvom kontakte...
12.3. 2018
Pripraviť obrázok pre vašu reklamu na facebooku nie je jednoduché, pokiaľ nepoznáte pravidlá, ktorými sa v tejto oblasti facebook riadi. A keď ešte k tomu máte veľké množstvo textu, ktoré chcete vložiť do obrázku alebo vytvoriť reklamný obrázok, ktorý sa zobrazí, bude to prakticky nemožné. Poďme sa pozrieť, čo by ste mali vedieť skôr, ako začnete tvoriť grafiku 🙂 Množstvo...
15.2. 2018
Chcete účinne komunikovať so svojími zákazníkmi? Vytvárate texty pre webstránky, reklamy, plagáty alebo brožúry? Tak týchto 12 slov musíte jednoznačne poznať, ak chcete svoje marketingové aktivity posunúť na inú úroveň. Môžete mať naozaj skvelý produkt a skvelé ceny, ale pokiaľ to zle odkomunikujete so svojími zákazníkmi, nezarobíte nič. Jednou z možností ako zlepšiť svoju komunikáciu (marketing) so zákazníkmi,...
1.2. 2018
Posielate aj vy pravidelné informácie na zozbierané emailové adresy vašich klientov? Zdá sa vám otvárateľnosť a miera preklikov príliš nízka? Prinášame vám zopár “praxou odskúšaných” tipov a trikov, ktoré navýšia vaše predaje v online svete. Zamerajte sa na predmet emailu Povedzme si narovinu – koľko reklamných emailov denne spadne do vašej schránky? V tom množstve je naozaj ťažké odlíšiť sa. Jednou z kľúčových...
18.1. 2018
Mnohí si podnikanie na internete spájajú predovšetkým s predajom produktov na eshope. Ale vďaka internetu dokážu preraziť aj regionálne prevádzky poskytujúce služby. Internet im pomáha prilákať do svojich kamenných obchodov viacej ľudí z regiónu, ale i zákazníkov, ktorí sú ochotní cestovať zo vzdialenejších kútov Slovenska, len aby mohli využiť ich skvelé služby. A práve regionálnym prevádzkam bude venovaný tento článok. Každá nová...
28.11. 2017
Nenahováram Vás na to, aby ste každého zákazníka spoznali osobne. Ak máte stovky či tisíce zákazníkov, tak to ani nebude možné. Ale spoznať vašu cieľovú skupinu zákazníkov, jeho hlavného reprezentanta, sa určite oplatí. Začnime otázkou: Pre koho je vhodný váš produkt, či služba? Ako prvé vám pravdepodobne napadne: pre všetkých. Áno, je to možné, ale pravdepodobne...
20.11. 2017
Jeden z hlavných dôvodov prečo ľudia navštívia vašu webovú stránku, sú informácie. Také, ktoré ich zaujímajú a vy im ich viete poskytnúť. Vo väčšine prípadov sú vo forme textov než obrázkov. Aby sa ľudia s chuťou pustili do čítania, musia byť nielen obsahovo zaujímavé, ale aj vhodne vizuálne upravené. Čisté, prehľadné, vzdušné. Subjektívne umenie s použitím všetkých dostupných farieb a druhov...