10.11. 2022
Vianočné sviatky sú za rohom. Či už sa pripravujete na sviatočnú predajnú sezónu vo všeobecnosti alebo na konkrétne dni, ako je Black Friday a Cyber Monday, rok 2022 bude rokom príležitostí a zmien. Napriek mnohým výzvam v tomto roku ľudia nakupujú online viac ako kedykoľvek predtým, pretože si zvykli nakupovať širšiu škálu produktov. Spotrebitelia sa zároveň opäť tešia z možnosti nakupovať...
18.10. 2022
Je vaša webstránka ako telefónny zoznam, alebo je skôr plná tajomstiev? Slovo “kontakt” má určite v rôznych odvetviach rôzne významy, ale v oblasti marketingu alebo obchodu môže kontakt predstavovať informácie – údaje, ktoré nám sprostredkujú “kontakt – spojenie” medzi nami a tým “druhým” na tej “druhej strane”. Úlohou kontaktných údajov je “spojiť” dve či viaceré strany, aby mohli spolu...
13.9. 2022
Nedávno na mojich nepravidelne pravidelných ranných kávičkách ma stretol jeden známy a prihovoril sa mi s otázkou: “Založil som takú menšiu lokálnu firmu. Potrebujem nevyhnutne internetovú stránku?”“Nie, nepotrebuješ.” odpovedal som. Prekvapila vás viac otázka alebo odpoveď? Určite už samotná otázka v dnešnom svete, ktorý je presiaknutý digitálom takmer na každej úrovni môže pôsobiť rozpačito a o to viac samotná odpoveď: Nie,...
25.7. 2022
Už od praveku ľudia pripisovali farbám čarovnú silu. Časom sa pod vplyvom kultúrnych rozdielov, univerzálneho vnímania a psychológie ich význam mení. Napríklad, kedysi bola ružová farba skôr pre chlapcov a modrá bola určená skôr pre dievčatá, pretože bola jemnejšia na rozdiel od červenej, silnej energickej farby, ktorej jemnejšia verzia je ružová. Čierna farba je v mnohých krajinách symbolom smútku,...
11.7. 2022
Profesionálne logo je skrátka základ a ak má v sebe ešte aj ukrytý iný význam, je to bomba. Samozrejme až dovtedy, kým ten skrytý význam nepoukazuje na niečo, čo zámerom určite nebolo. V dnešnej marketingovej dobe neexistuje snáď miesto, kde by ste na logá nenatrafili. Sú všade okolo vás – či už sedíte v kaviarni alebo cestujete MHD do práce. Každá...
27.6. 2022
Máte logo, no nad firemnou identitou ste zatiaľ veľmi nepremýšľali? Mali by ste. Ak sa chcete od konkurencie čo najviac odlíšiť a byť pre svojich klientov nezameniteľní, samotné logo vám na to stačiť nebude. Hrá však dôležitú rolu, pretože od neho sa zvyčajne odvíja aj samotný dizajn firemnej identity. Firemná identita je dušou podnikania, autenticky odráža filozofiu...
22.6. 2022
Teda môžete, ale oberáte sa o možnosť prilákať do kamennej prevádzky ľudí, ktorí vyhľadávajú vás, vaše produkty priamo na Googli alebo v Google Mapách. Prečo je dôležité nielen mať vytvorený profil v službe Moja firma na Googli, ale ho aj pravidelne spravovať? Firemný profil na Googli dobre reaguje na potreby zákazníkov, ktorí hľadajú tovar alebo služby “v okolí”. Hľadáte napríklad opravovňu mobilov. Zadáte...
7.6. 2022
Akú “message” posielate zákazníkovi spolu s balíčkom? Bude ho rozbaľovanie baviť? Alebo naopak nudiť? Nájde v balíčku prekvapenie alebo príbeh, ktorý dotvára vašu značku? Možno vám to ešte nikto nepovedal, ale skutočne záleží na tom, ako zákazníkovi zabalíte tovar, ktorý si objednal na vašom e-shope. Nie je to najdôležitejšie, čo musíte v podnikaní na internete riešiť, ale to ako dostane zákazník...
25.4. 2022
Ak je váš predajný kanál e-shop alebo webstránka, robiť popredajný marketing bude pre vás jednoduchšie, ako si myslíte. V tomto článku vám prezradíme, čo je popredajný marketing a ako na neho. Vďaka nemu si vybudujete nielen lojálnu klientelu, ktorá vás bude milovať, ale s vysokou pravdepodobnosťou zvýšite svoje zisky. V čom je sila popredajného marketingu, pre aký druh podnikania...
29.3. 2022
Popredajného marketingu sa nemusíte báť. Máte výhodu v tom, že viete, kto je reálny zákazník a čo si nakúpil u vás. Ak tieto informácie správne použijete, ste krok od toho, aby vaši zákazníci opakovane nakupovali u vás a nie u konkurencie. Ďalšou obrovskou výhodou je, že viete, kde sa váš zákazník “zdržuje”. Poznáte jeho kontaktné údaje, a preto už nemusíte robiť reklamu...