Ako sa menil vzhľad prihlásenia do TYPO3 backend-u?

Ako sa menil vzhľad prihlásenia do TYPO3 backend-u?

Mnohí naši klienti dôverne poznajú vzhľad prihlásenia do editačnej časti ich webstránok. Ten sa však rokmi menil. Prispôsoboval sa vývoju grafického znázornenia webstránok.

Ako vyzeral a ako vyzerá dnes formulár prihlásenia do editačnej časti (backend) redakčného systému TYPO3, na ktorom môžete vybudovať aj vašu webovú stránku?

Takto …

Vzhľad prihlásenia do TYPO3 backend-u kedysi a teraz

TYPO3 3.8 backend login

Jedna z prvých verzií TYPO3 (3.8) a jej prihlásenie do editačnej časti

 

TYPO3 4.5 backend login

Verzia TYPO3 4.5 mala takýto vzhľad

 

TYPO3 6.2 backend login

TYPO3 6.2 verzia a jej prihlásenie

 

TYPO3 7.6 backend login

Verzia TYPO3 7.6. zobrazuje prihlásenie v bielej a oranžovej


Čo je TYPO3 a kedy ho využiť?

TYPO3 je redakčný systém ako napríklad WordPress, Drupal, na ktorom sa dajú vybudovať webstránky. Výhodou redakčných systémov je, že si dokážete obsah webstránok meniť a opravovať sami bez zásahu programátora.

Na rozdiel od ostatných redakčných systémov TYPO3 má výhodu v tom, že dokážete na ňom vybudovať funkčne zložité a robustné weby alebo webové aplikácie.

CMS TYPO3 je najviac používaný a obľúbený najmä v západoeurópskych krajinách ako je Nemecko, Švajčiarsko, Nórsko, Dánsko a susedné Rakúsko.

TYPO3 systému sa venujeme už od roku 2006. Vybudovali sme na ňom webové stránky nielen pre klientov na Slovensku, ale aj v Rakúsku, Nemecku a Švajčiarsku. Ak vás zaujímajú weby postavené na tomto redakčnom systéme, určite navštívte náš web cmstypo3.sk, na ktorom sa dozviete omnoho viac.

Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů