Podpora v online prostredí
Webstránkou to nekončí! Webstránkou to všetko začína!
Podporujte svoju firmu či projekt na internete a dosahujte postupne cenné výsledky. Náš support tím Vám pomôže vylepšovať marketing, predaj a vašu značku v online prostredí.
Sme tu pre vás
Grafici, programátori, odborníci na reklamu, analytici, copywriteri
Čo by ste mali vedieť o balíčkoch?
Krátka doba viazanosti
Minimálna doba aktivácie balíčka je iba 3 mesiace.
Bez výpovednej doby
Po 3 mesiacoch môžete balíček zrušiť kedykoľvek, bez výpovednej doby.
Platba rozložená v čase
Platba za balíček je realizovaná na začiatku mesiaca. Práce nad rámec predplatených hodín sú účtované na konci mesiaca.
Support sa oplatí! Skutočne?
Ak ste firma, ktorá...
- chce mať záruku, že ak sa jej niečo na jej webstránke pokazí, tak sa bude mať na koho obrátiť, aby jej pomohol s jej problémom,
- chce robiť reklamu na Facebooku, Instagrame a Googli a prezentovať tak svoju firmu,
- potrebuje vytvárať rôzne grafické vizuály, ktoré podporia jej predaj, ako napríklad rôzne plagáty, katalógy, billboardy, ale aj ďalšie tlačoviny,
- plánuje vytvárať na svojej webstránke rôzne funkcionality, ktoré pomôžu nielen jej klientom, ale aj smerom dovnútra - jej zamestnancom,
- potrebuje konzultantov, prípadne spolutvorcov jej predajnej myšlienky (ideamaker) a textárov, ktorí nielen pripravia ideu, ale aj vytvoria texty reklám, emailov a tlačovín,
... tak v takom prípade sa support určite oplatí!
Čo sa nás najčastejšie pýtate v súvislosti s výberom SUPPORT BALÍČKA?
1. Musím si vybrať nejaký balíček podpory?
Samozrejme, že nemusíte. Nie je to povinné. Je to skôr
príležitosť a možnosť získať naše služby výhodnejšie s rýchlejšou odozvou a efektívnejšie. Objednaním niektorého
zo support balíčkov získavate lepšie ceny našich
služieb, stabilnejší a výkonnejší web, vyššiu prioritu
pri riešení vašich požiadaviek a komplexné poradenstvo
(pri vyšších balíčkoch). Zavedenie tejto organizačnej
zmeny v oblasti poskytovania support služieb by malo
mať za následok lepšie manažovanie a plánovanie
ľudských zdrojov, čo by sa malo pre vás prejaviť v podobe skutočne rýchleho a kvalitného supportu.
2. Ak si nevyberiem žiaden balíček, už mi nepomôžete v prípade neočakávanej technickej poruchy?
Ak si neobjednáte žiaden balíček ani v takomto prípade
sa Vám neotočíme chrbtom a pomôžeme Vám. Aj v súčasnosti poskytujeme support služby firmám, ktoré
nie sú našimi stálymi partnermi, ani sme pre nich netvorili
web či eshop, ale požiadali nás o pomoc. Rozdiel je
však v cene služieb a v reakčnom čase, ale aj v rýchlosti
realizácie. Požiadavky klientov, ktorí majú zakúpený
niektorý z balíčkov budú riešené prioritne (podľa balíčka).
Požiadavky klientov bez zakúpeného support balíčka
budú riešené až po vyriešení prioritnych požiadaviek.
3. Čo v prípade, ak nevyčerpám všetky support hodiny z balíčka?
Nevyčerpané hodiny nebude možné prenášať do ďalších mesiacov. Naše personálne kapacity sú
obmedzené a nedokážeme skokovo navýšiť naše personálne
kapacity kvalitnými ľuďmi. Aj preto sme support
balíčky postavili tak, aby aj po vyčerpaní predplatených
hodín ste mali ďalšie hodiny za výhodnú cenu. Ak si nie
ste istý, ktorý balíček je pre vás vhodný odporúčame si
vybrať menší balíček a ten môžete kedykoľvek zmeniť za vyšší podľa potreby.
4. Platí sa vopred, alebo až po uplynutí mesiaca?
Faktúra za objednaný support balík je automaticky
generovaná na začiatku mesiaca so splatnosťou 7 dní.
Ak by došlo k čerpaniu hodín nad rámec balíčka, tie
Vám budú fakturované na konci príslušného mesiaca.
5. Môžem zmeniť neskôr typ balíčka?
Samozrejme, support balíček je možné kedykoľvek
zmeniť, či už za vyšší alebo nižší. Zmena sa prejaví a zavedie do praxe hneď prvý deň nasledujúceho mesiaca.
6. Výber balíčka je viazaný na nejaké časové obdobie?
Minimálne obdobie objednania support balíčka je na obdobie 3 mesiacov. To znamená, že už objednanú support
službu nebude možné zrušiť skôr ako o 3 mesiace.
Ak by ste naše služby využívali viac ako 3 mesiace a rozhodli
by ste sa ukončiť svoj predplatený support balíček
môžete tak urobiť kedykoľvek. Nevyčerpané support
hodiny príslušného mesiaca Vám však už nebudú
refundované.
7. Čím vyšší balíček si vyberiem, tým prednostnejšie riešite môj projekt?
Áno, je to v podstate tak, vyšší balíček vám garantuje
vyššiu prioritu v riešení vašej požiadavky. Má to však
dve roviny: Reakčný čas a samotná realizácia.
Reakčný čas - ide o dobu od prijatia vašej požiadavky, do ktorej sa zaväzujeme preštudovať vašu požiadavku a dať Vám k nej reakciu. Samotný reakčný čas nezaručuje
aj vyriešenie vašej požiadavky nakoľko požiadavka môže
byť rozsiahla a náročná na realizáciu. V reakcii na vašu
požiadavku vám uvedieme odhadovanú náročnosť a odhadovaný čas realizácie. Ak sa v danom čase nahromadia
viaceré požiadavky, tak primárne riešime tie s vyššou prioritou (vyšší predplatený balíček). Ak by
nastala situácia, že v danom momente vzniknú požiadavky s rovnakou prioritou (rovnaký support balíček)
tak potom pri ich riešení postupujeme podľa závažnosti
problému:
1. chyba, ktorá spôsobuje nefunkčnosť webu -
vôbec sa nezobrazí, je nečitateľný, nefungujú
základné funkcie, ako dokončenie objednávky,
odoslanie formulára a podobne.
2. chyba, ktorá zhoršuje užívateľský zážitok
návštevníka webu, ale nebráni v používaní webu,
prípadne v dokončení objednávky
3. chyby alebo požiadavky, ktoré zlepšujú používanie
internetovej stránky
Pri niektorých jednoduchších požiadavkách môže
nastať aj situácia, že ich dokážeme vyriešiť ešte v reakčnom čase.
Chcete si objednať niektorý z mesačných balíčkov podpory?
Dajte nám to vedieť, kontakt na nás už máte.
Ďakujeme a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!