Akú “message” posielate zákazníkovi spolu s balíčkom? Bude ho rozbaľovanie baviť? Alebo naopak nudiť? Nájde v balíčku prekvapenie alebo príbeh, ktorý dotvára vašu značku?
Možno vám to ešte nikto nepovedal, ale skutočne záleží na tom, ako zákazníkovi zabalíte tovar, ktorý si objednal na vašom e-shope. Nie je to najdôležitejšie, čo musíte v podnikaní na internete riešiť, ale to ako dostane zákazník balík dotvára celú atmosféru okolo vášho podnikania.
Pozrime sa spoločne na to, prečo, ako a na čo je dôležité baliť balíčky troška inak.
Väčšinou sa zákazník teší na tovar, ktorý si objednáva z e-shopu. Využite pozitívnu energiu “očakávania” a nakloňte si jeho sympatie k vašej značke. Zachyťte ten moment a spestrite rozbaľovanie balíčka “odkazmi”, ktorými si začínate vytvárať dlhodobý vzťah so zákazníkmi.
A ktovie, možno sa stanú aj vašimi lojálnymi zákazníkmi. Avšak, ak chcete premeniť zákazníka na lojálneho zákazníka, ktorý opakovane u vás nakupuje, budete musieť urobiť viac, ako len zaujímavo zabaliť balíček. Musíte robiť popredajný marketing, ktorý sa skutočne oplatí. Ak vás to zaujíma, určite si prečítajte náš článok: Čo je popredajný marketing?
Nemusí ísť o veľké investície, niekedy stačí aj malá záložka so zaujímavým posolstvom, ktorú si nájdete v balíčku s knihami. Alebo ochutnávka bylinkového čaju zo slovenských lúk. Či nálepka so sloganom, ktorý vystihuje vašu myšlienku podnikania. Dôležité je, aby to bolo spojené s vami alebo s produktmi, ktoré predávate.
Na detailoch záleží, obzvlášť, ak sa snažíte vytvoriť tzv. love brand biznis, kedy prezentujete svoju firmu aj tam, kde to ostatných ani nenapadne. Jednou takouto značkou je kaderníctvo M13, ktoré svoje “odkazy” zákazníkom nechávalo aj na rohožkách, či tričkách. Rovnako tak k tomu pristúpila majiteľka aj keď spustila svoj e-shop. Dala si vytvoriť na mieru:
Aj takto nenápadne sa dá vytvárať lepšia atmosféra okolo vašej značky. Ľudia to milujú, hlavne ak je to osobné.
Okrem tvorby samotných e-shopov, webstránok a online marketingu, zabezpečujeme pre e-obchody aj grafické spracovanie týchto tlačovín, ktoré používajú na baliace účely.
Pomôžeme vám nielen s grafikou, ale aj so samotnou myšlienkou.
Obráťte sa na náš kreatívny tím ->
Páčil sa vám tento článok?
Chcete viac informácií zo sveta digitálneho marketingu a obchodu?
Nechajte nám váš e-mail a my sa postaráme o to, aby ste dostávali
naozaj hodnotné informácie medzi prvými.