Viete, čo musí obsahovať email, ktorý váš systém automatický zašle, ak váš zákazník urobí novú objednávku? Email potvrdzujúci objednávku musí mať údaje, ktoré vyplývajú z právneho poriadku Slovenskej republiky. Inak vám hrozí pokuta od Slovenskej obchodnej inšpekcie vo výške od 300 do 16 500 EUR.
Keď zákazník spraví objednávku vo vašom eshope, ste povinný mu doručiť potvrdenie o objednávke. Toto potvrdenie by mal zákazník dostať bezodkladne po uzavretí zmluvy (teda odoslaní objednávky), no najneskôr spolu s dodaním tovaru.
Tieto všetky informácie by ste mali zákazníkovi poskytnúť v potvrdení objednávky – môžu byť v tele e-mailu alebo v prílohe (napríklad ako pdf súbor):
Informácie môžu byť umiestnené v tele emailu. Alebo ako príloha pripojená k mailu. Body 3. až 10. by mali byť súčasťou vašich obchodných podmienok, resp. reklamačného poriadku, ak sa chcete vyhnúť ďalšej pokute (viac o tom, čo musia obsahovať vaše Obchodné podmienky a Reklamačný poriadok, sa dočítate v našich článkoch)
Najjednoduchší spôsob, ako splniť túto povinnosť, je skopírovať vaše obchodné podmienky vrátane reklamačného poriadku. Vytvoriť z nich pdf súbor a pripojiť ho ku každému mailu, ktorý bude potvrdzovať prijatie objednávky.