Každý eshop je povinný informovať zákazníka ešte pred kúpou o možnosti a podmienkach reklamácie. Ten musí byť viditeľný a jednoducho prístupný z každej podstránky vášho internetového obchodu. Aké informácie musí obsahovať?
Reklamačný poriadok musí obsahovať:
Aby ste sa príliš nemuseli trápiť s písaním reklamačného poriadku pripravila som pre vás vzor, ktoré obsahuje nevyhnutné formulácie (spomínané vyššie).
Použiť ho môže praktický každý eshop s malými úpravami. Avšak ak predávate sortiment, na ktorý sa vzťahuje špeciálna právna úprava, odporúčam dať si vypracovať Reklamačný poriadok na mieru vášmu eshopu.
Vzor Reklamačného poriadku je pripravený komplexne. Postup reklamácie sa však u vás môže mierne odlišovať. Tieto časti môžete vynechať, alebo upraviť.
Farebne označený text vás upozorní, aké informácie je potrebné doplniť. Vzor Reklamačného poriadku si môžete stiahnuť tu: Reklamačné podmienky internetového obchodu
Reklamačný poriadok je súčasťou obchodných podmienok. Viete, čo všetko musia obsahovať vaše obchodné podmienky, aby ste sa vyhli pokute? Aké informácie musíte uvádzať v obchodných podmienkach sa dočítate v tomto článku.