E-book: Doména, ktorá predáva bez ďalších investícií do reklamy

Doména, ktorá predáva bez ďalších investícií do reklamy

Na doméne naozaj záleží. Ako si vybrať správne doménu pre vašu webstránku alebo eshop? 

I keď možno doména nepredstavuje v reťazci marketingu na internete dôležitú úlohu, dokáže však poriadne zamiešať karty vo vyhľadávači Google v momente, keď ľudia začnú vyhľadávať váš tovar alebo službu.

Na dobrej doméne skutočne záleží! Vieme o tom svoje. Nielen my, ale aj naši klienti. A teraz už aj vy, pretože si môžete stiahnuť náš e-book, v ktorom sme sa podelili nielen o naše skúsenosti, ale aj rady, ako si správne vybrať doménu.

O čom sa dočítate v e-booku?

  • ako si vybrať správne doménu
  • odpoveď na otázku, či sa dá vôbec vybrať zlá doména
  • overený návod, podľa ktorého hľadáme domény naším klientom
  • kedy je dobré vytvoriť doménu z názvu vašej firmy a kedy je lepšie nepoužiť názov firmy
  • čo z vašej domény urobí “lapač” na vašich zákazníkov

Stiahni si e-book ->

Chcete viac informácií zo sveta
digitálneho marketingu a obchodu? 
Nechajte nám váš e-mail a my sa postaráme o to, aby ste dostávali
naozaj hodnotné informácie medzi prvými.

Chcem dostávať informácie na e-mail

Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů